06 maj 2007

På utflykt från stan



Här har vi tillbringat helgen långt borta från stans stress. Jag har slappat, läst och solat, ätit chips och choklad och fotograferat blommor i alla möjliga och omöjliga vinklar.


Astrid tyckte också det var skönt på landet och har fått gå in och ut lite som hon velat. Men hon kände att det var säkrast att inte lämna altanen - den där stora världen utanför kändes för läskig och det var skönare att sitta i tryggt förvar på en bänk på altanen och njuta av solen.





Blommande slånbuskar och gullvivor är några axplock ur helgens fotoskörd.

5 kommentarer:

JULIEK sa...

Så skønt at ha ett slikt sted å dra til. Så søt astrid er som helst vil vara på altanen : )

Anonym sa...

Hej o tack för senast! Det var såå roligt att träffa er där i stugan. Jag är verkligen glad att du ringde o föreslog detta. Hälsa M.och hans föräldrar o tacka så hemskt mycket för att vi fick komma dit. Fina bilder!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Julie: Ja, det var skönt att få vara där i helgen och få koppla av. Och jag var väldigt glad att Astrid var nöjd med hålla sig på altanen, så jag slapp oroa mig för att hon skulle smita iväg :)

Mamma: Tack själv! Det var jättekul att ni kom dit, vi ses ju inte allt för ofta så det gäller att passa på när man råkar befinna sig i närheten av varandra. Jag ska hälsa alla från er.

Sarah sa...

Hej! Vilka fina bilder!!!!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Om mig: Hej, vad roligt att du tycker om bilderna! :)