17 maj 2007

Uppskattning

Häromdan blev jag överraskad på jobbet med en vacker bukett blommor och ett kuvert, som tack för bra jobb med ett projekt. I kuvertet fanns ett presentkort värt 1500 kronor på någon av Melker Anderssons fantastiska restauranger - perfekt för en matälskare som jag!

Så nu har jag surfat runt och läst menyer. Kan nog bli ett besök på Restaurangen, och en botanisering bland smaker. Eller kanske jag förärar Fredsgatan 12 ett besök och njuter av riktig gourmetmat. Fast där räcker å andra sidan inte presentkortet så långt... Grill då... mmm, gottgott där med. Hmm... under tiden jag väljer och vrakar får jag njuta av de vackra färgerna i blombuketten.










Samma bild som ovan, fast här har jag plockat bort en del färger och låter det röda framträda.

Bilderna är som vanligt klickbara om man vill se dem i ett större format.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder på fina blommor! :)

Anonym sa...

Vilken underbar bukett. Härliga färger. Och sen få lyxa till det med nåt riktigt supergott. Det tyckte dom att du var värd! Härligt!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Haydee: Tack, jag hoppas blommorna står sig länge och piggar upp mig med sina vackra färger!

>>Mamma: Ja, jag blev verkligen glad för presenten och blommorna! Och jag ser fram emot att få njuta av en god middag snart. :)