17 juni 2007

Försenat Tisdagstema vecka 24

Flera dagar försenat kommer här mitt bidrag till veckans Tisdagstema.
Temat vi fick var:

NATUR

Klicka på bilden för större format

Ett tacksamt ämne eftersom jag minst sagt fotograferar mycket natur, och bilden jag valde tog jag igår när mamma och jag var på skärgårdsutflykt till Grinda. Natur i alla möjliga former, träd, gräs, klippor och vatten - och så vackert det är där!

Om ni vill se de andra tisdagstema-deltagarnas naturbilder klickar ni här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, ja det är tur att man inte e ensam om att vara ute sent ;) Jättevacker bild! Grönskan i början på sommaren är fantastisk!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Annie: Ja, det är verkligen otroligt vackert på försommaren, med alla blommor och ljusgröna löv.