01 juli 2007

Ny layout


Jag har fixat lite med layouten på bloggen och gjort en lite ljusare och somrigare, den andra kändes för mörk och trist så här mitt i sommaren.

Den nya bilden i sidhuvudet är en bild på en spegelblank Mälaren och så monterade jag in en av mina favoritblombilder - en prästkrage som fått besök av en rödrandig liten varelse, som jag fotograferade häromveckan på Grinda.

Hela blombilden ser ni här ovanför och vill ni se hela Mälarbilden så finns den i inlägget om min EFIT-dag 9 juni.

6 kommentarer:

-Anne- sa...

Fräsch layout!
Fixade också sommarlayout till min ena blogg - borde kanske styla om den andra också...

Det är ett vackert kryp du fångat på bild.

Anonym sa...

Vad snyggt du gjort det här inne!

Ha det så bra där i Stockholm!

Anonym sa...

Här vare nytt o fint..ljust o somrigt!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Anne: Visst var krypet fint! :) Har aldrig sett en sån där förut, vet inte vad det är för sort.

>>Haydeee: Tack! :) Jag gillar det här ljusa bättre så här i ljusa sommartider.

>>Mamma: Japp, måste ju förnya lite åt mig själv också, inte bara hos dig :)

Anonym sa...

Så snygg den nya layouten är önskar jag också kunde fixa egen header!
Du har väl verkligen haft tisdagstema i dag trots att du inte fotat för du har gjort Rent!
Härligt:)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Vicke: Tack! :)
Jo, jag levde tisdagstemat denna vecka istället för att fotografera det, det blev städning hela kvällen... Trist att städa, men skönt efteråt!