15 augusti 2007

Tisdagstema vecka 33 2007

Igår var det Tisdagstema, men då hann jag aldrig lägga ut nån bild. Så här kommer mitt bidrag en dag för sent, och vi uppmanades lägga ut bilder på detta tema:


Det här vrålåket fotograferade jag i söndags på Djurgården och den har en rätt så busig uppsyn, tycker jag. Bilden borde åtminstone tilltala mina manliga bloggbesökare, om jag har några, med tanke på ALLA förbipasserande killars totala fascination av bilen. Varenda pojke/kille/man/gubbe tvärstannade och gick nära, nära och studerade i detalj och fotograferade ur alla vinklar. Själv satt jag på bekvämt avstånd från bilen och betraktade spektaklet och var glad att jag hade ett zoomobjektiv :)

Vilken bilmodell? Jo, det var visst en Porsche. Klicka på bilden för att studera den närmare.

8 kommentarer:

Anonym sa...

WOW vilken bil! Har du kollat min nya mo bil? Och min nya utemöbel? Ganska så snygga dom också!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Mamma: Jodå, har varit in och kikat nu. Både möbel och mobil var snygga!

Anonym sa...

Mycket fina, skarpa bilder! Mina favoritbloggar är just dem med mycket och fina, vältagna bilder att inspireras av!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Sofie: Åh, tack! Vad glad jag blir!

JULIEK sa...

Ja dette var et riktig killbilde. Hadde inte något busbilde denne gången. Kunne ju egentlig lagt inn bilder av bloggen, for den buser ju med mig : )

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Julie: Ja, jag såg att din blogg bråkade med dig. Hoppas det löser sig!

Anonym sa...

Jag känner att min högerfot blir väldigt busig av att se en sån bil(d)! ;) Vilken tur jag bara har en "vanlig" bil att gasa på med.

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Snigel: Haha, ja min gasfot skulle nog också bli lite busig om jag satt bakom ratten på den bilen... :)