14 oktober 2007

Kartonger, kartonger, kartonger

Astrid tycker att flyttkartonger fungerar alldeles utmärkt som säng.

Nu är det bara två veckor kvar tills M och jag blir sambos och flyttar in i lägenheten vi köpte för knappt två månader sen, så just nu lever vi mitt ibland flyttkartonger, som staplas allt högre i våra respektive lägenheter. Det mesta kretsar kring flytten nu och allt vad det innebär och jag packar och packar och röjer och röjer, men det känns knappt som det minskar nåt. Åh, vad jag längtar till den här tiden på söndag om två veckor - för då är flytten avklarad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh jag tycker verkligen synd om er! Det måste vara jättejobbigt att flytta ut från två ställen samtidigt. Tur att Astrid hjälper er i allafall! Jag har samvetskval för att jag inte kan hjälpa er! Tänk om det inte vore så långt avstånd mellan oss och om jag vore riktigt pigg! Men det ordnar sig nog ändå!Ni har ju nåt trevligt att se fram emot...eran nya fina bostad där ni får starta om från början..tillsammans! Kramar om er alla tre!

-Anne- sa...

Katter brukar ju tycka om kartonger, så Astrid måste vara i sjunde himlen nu. =)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Mamma: Du ska inte ha dåligt samvete för att du inte är här, du ska bara se till att bli frisk igen! Och se fram emot er eventuella utlandsresa :)

>>Anne: Jodå, Astrid har fullt upp med att klättra på alla kartonghögar och att klättra i öppna kartonger och vässa klorna på omonterade kartonger. Så i varje fall en av oss tycker det är lite spännande med alla dessa kartonger...