26 juni 2010

Midsommarflicka


Igår hade vi en jättehärlig heldag
med mina bästaste vänner här uppe i Hälsingland. En massa god mat, midsommarstång, lekar - och så lite midsommardryck så klart :)



Elliebellie trivdes och skrattade när vi dansade kring midsommarstången. Midsommarkransen var halvkul att ha på sig. Men jag hann ta några bilder i alla fall innan hon slet av sig den.


Hoppas ni alla haft en glad midsommar, och får en fortsatt skön helg!

I morgon är det jubileum för min fotoutmaning Fototriss, då är det den hundrade omgången! Hos Foto för alla kan ni läsa en artikel där jag berättar historien om Fototriss - ni hittar artikeln här.

Follow Bildbloggerian

5 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Vilka fina foton!

Jenny Bergvall sa...

Vilka fina foton!

LissenTo sa...

Vilka söta bilder på din lilla tjej!

Jag har lämnat två bidrag till fototriss. Om du vill ta bort ett av dom. Spontant blev det att jag lämnade in två.

Ha en bra dag. //Lissen

Ma.links sa...

Härliga midsommarfoton.

Della sa...

Vad söt hon är i sin krans!