21 februari 2013

I väntan på värme

Dagarna rullar på och jag har tagit ovanligt lite bilder de senaste veckorna. Men det kommer det bli ändring på nu - vi ska ju snart lämna vardagen och vintern i Stockholm och byta mot ett varmt Thailand!

Det ska bli så skönt att i ett par veckor få en paus från att frysa och stå och vänta på tunnelbanan på en kall perrong och från att pälsa på barnen fleacejackor, vinteroveraller, mössor och vantar för att sedan slira med barnvagnen genom snön till dagis. Snart går vi barfota i sanden och ser solen gå ner i ett varmt hav. Snart, snart!

Datorn chockar jag mig själv med att lämna jag hemma, jag som alltid släpat med mig den på alla resor. Så blir det något bloggande från resan sker det via iPhonen, sen lär jag uppdatera flitigt via Instagram mest varje dag, bara hotellets wifi fungerar :)

So long!

Follow Bildbloggerian

Inga kommentarer: